Kundeservice – Vi er tilfredse, når du er tilfreds

Vi lever af tilfredse kunder og derfor er det vigtig for os at du er tryg og tilfreds med købet af din reservedel. Vi har i gennem mange år serviceret mange tilfredse kunder og det vil vi gerne fortsætte med at gøre, derfor har vi her samlet forskellige oplysninger, så du nemt kan få svar på dine spørgsmål.

Mangler du nogle oplysninger inden købet, kan du finde disse under salgs –og leveringsbetingelser. Har du modtaget dine reservedele, men fortrudt finder du oplysninger om, hvor dette håndteres under ombytning eller retur.
 

Spørgmål og kontakt

Har du andre spørgsmål vi kan hjælpe dig med, er du altid velkommen til at kontakte os per mail eller telefon. Vi kan kontaktes fra mandag til fredag:

Telefon: 86 25 02 11

Email: salg@repart.dk

Ellers kan du finde de hyppigst forekomne spørgsmål under FAQ.  

Tak fordi du valgte at købe din reservedel hos Repart.dk.